click sini

blog santai dan borak habis!!

jom borak santai di sini..
Selamat Datang ke Laman Borak Santai dan Borak Habis!! Satu-satunya laman web interaktif yang memuatkan semua perkara khas untuk anda semua. Terima kasih kerana mengunjungi laman ini.
Panggilan Dari Tanah Suci Mekah
Menunaikan Haji adalah amalan yang dituntut kepada sape2 yang berkemampuan. Berkemampuan di sini bukan bermaksud kaya je, tapi dia jugak kena sihat walafiat, dan macam2 lagi. Bukak buku Pendidikan Islam ting4 kot, kat situ ada explain sume benda alah tu. Malas lak aku nak tulis panjang-panjang, kalo aku tulis pun,korang bukan baca pun kan kan kan? hehe~ gurau je..


Nah, kat sini aku kepilkan beberapa keping gambar di Tanah Suci Makkah yang berjaya di'snap' oleh individu yang berkenaan. Ok. Semoga korang tergerak hati dan kaki untuk menjejakkan kaki ke sana~


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





















Read more...
Related Posts with Thumbnails

click sini untuk hadiah PERCUMA!!!

promosi! click sini

where are you come from?

Lagu

click

click sini untuk product PERCUMA, free..

click now for FREE Gifts!

  • FeedBurner FeedCount

    selling online products? Click here! Headline Animator

    click sini

    Video Hots!!

    Loading...

    blog preview

    What time is now?

    Members

    World Visitor

    free counters

    Radio Online@hot.fm

    link

    jana 15k sebulan hanya dengan click | jana 15k sebulan |

    Senarai Blog Saya