click sini

blog santai dan borak habis!!

jom borak santai di sini..
Selamat Datang ke Laman Borak Santai dan Borak Habis!! Satu-satunya laman web interaktif yang memuatkan semua perkara khas untuk anda semua. Terima kasih kerana mengunjungi laman ini.
lawak dak klantan
Business Blogs - Blog Rankings

ada sorang budak kelate ni, dia g minum kedai mamak, mamak tu tanya,
nk minum air apa?
budak tu jwb, air kosong(jimat)
makan..?
budak klate ni ckp "xse"
mamak tu cakap, oo..tose..
budak klate tu pun cakap sambil memekak2, tok se,
mamat tu pun balas sambil buat tose tu, ooo...kau dah lapar sgt ke? dh brp tahun ko xmakan..ckp mamak tu..
pastu, budak tu pun bengang, dia pun sumpah seranah mamat tu, &*(%$@!!!
akhirnya, dia blah begitu sahaja..hehe~
Read more...
Jom berKongsi cerita anda!!
kongsikan cerita suka duka mahupun cerita lawak anda di sini untuk dipaparkan bersama-sama.
Cerita Lawak
Cerita Sedih
Cerita Suka
Cerita Duka
Cerita Manis
Cerita Pahit
dan macam2 cite pun boleh.. Pasti, semua tak kering lidah dibuatnya..Haha
hanya di http://mudahbetul.blogspot.com
Read more...
Related Posts with Thumbnails

click sini untuk hadiah PERCUMA!!!

promosi! click sini

where are you come from?

Lagu

click

click sini untuk product PERCUMA, free..

click now for FREE Gifts!

  • FeedBurner FeedCount

    selling online products? Click here! Headline Animator

    click sini

    Video Hots!!

    Loading...

    blog preview

    What time is now?

    Members

    World Visitor

    free counters

    Radio Online@hot.fm

    link

    jana 15k sebulan hanya dengan click | jana 15k sebulan |

    Senarai Blog Saya