click sini

blog santai dan borak habis!!

jom borak santai di sini..
Selamat Datang ke Laman Borak Santai dan Borak Habis!! Satu-satunya laman web interaktif yang memuatkan semua perkara khas untuk anda semua. Terima kasih kerana mengunjungi laman ini.
Tilu 'Ku Bukan Aku'

Kenali Tilu disini..

TILU bermula dengan tiga anak muda yang hanya suka bermain muzik bersama dan menghabiskan masa dengan memperbaiki teknik permainan muzik masing-masing melalui pendedahan genre muzik yang berbeza seperti Jazz, R&B dan funk.

Sehingga suatu masa, tiga anggota asal TILU iaitu Bajai sebagai pemain keyboard, Johar sebagai pemain drum dan Puja sebagai pemain bass memilih untuk memperkembangkan lagi muzik dan karya mereka dengan menambah ahli kumpulan ini. Dengan penambahan Mira sebagai vokalis utama, Kibas sebagai gitaris, Firdaus sebagai trumpet, Farid flugal horn dan Jeffny sebagai pemain sexsaphone, TILU menjadi sebuah kumpulan jazz muda tempatan yang berjaya mengorak langkah ke dalam industri muzik tanahair.

“Ku Bukan Aku” single pertama TILU yang sangat mendapat sambutan baik sehinggakan setiap jam diputarkan di corong radio tempatan. TILU mendapat sambutan hangat dengan berjaya manarik hati beberapa pihak media tempatan untuk mengadakan persembahan di acara majlis yang di anjurkan. Lagu ciptaan sepenuhnya Edry Abdul Halim ini berjaya menempatkan diri dalam carta radio-radio tempatan di mana masing-masing berada di kedudukan top 10 dan top 40.




0 Responses

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails

click sini untuk hadiah PERCUMA!!!

promosi! click sini

where are you come from?

Lagu

click

click sini untuk product PERCUMA, free..

click now for FREE Gifts!

  • FeedBurner FeedCount

    selling online products? Click here! Headline Animator

    click sini

    blog preview

    What time is now?

    Members

    World Visitor

    free counters

    Join on Facebook

    Radio Online@hot.fm

    link

    jana 15k sebulan hanya dengan click | jana 15k sebulan |

    Senarai Blog Saya